2012. július 1., vasárnap

Pávák

Talán még tavaly rendeltem ezeket a pávákat, eredetileg fülbevalónak, mert ezek a "kisebbek" a maguk 4 centijével.. szóval azért annyira nem kicsik:)
Azért kerültek újra a kezembe, mert csodaszép "pávás" gyöngyöket vettem.
Ezt a nyakláncot magamnak készítettem, ezek a gyöngyök valami csodás színűek, páva zöld vagy páva kék volt a megnevezésük:) Naná, h páva medállal párosítottam:


De az igazság az, h még nem is hordtam... van hozzá passzoló felsőm, de ebben a nagy melegben azt pont nem hordom..

Ezek a gyöngyök pedig színváltósak, pont mint a páva farktolla, nem?


Szerintem ez is tökéletes párosítás:) 


Sőt,  fülbevalók is készültek hozzá, Olíviához vándorolnak, cserében pedig én is kapok valami cukiságot:)

Ha megérkezik, akkor persze meg is mutatom:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...