2012. július 29., vasárnap

Karkötők

Az utóbbi időben sokat szenvedtem a karkötők méretezésével, valahogy sohasem lett jó a méret, hiába mértük meg többször az illető csuklót..ekkor úgy döntöttem, h csinálok pár fix méretűt, kis hosszabbító lánccal, így bárkinek jók lehetnek:) Eléggé jó lenne, ha ide tudnám írni, h mi is az a fix méret, de nem tudom, ha jól emlékszem 16cm...és bevallom, lusta vagyok előszedni és lemérni, de ha valakit érdekel, akkor természetesen megteszem:)
Szóval a karkötők, itt egy jól sikerült kép róluk, ízelítőnek:


Mert rögtön kettő is készült, ha már...
Az első rózsakvarcból, és színes fényű üveggyöngyökből:


Szerintem a rózsakvarc visszafogott színét nagyon jól ellensúlyozza az üveggyöngy játékos színessége..


A másik átlátszó üveggyöngyökből és zöld swarowski gyöngyökből készült:


Én nem kedvelem a swarowskit igazán, nem is azért vettem meg ezeket a gyöngyöket, hanem a csodás színűk miatt..kicsit rá vagyok kattanva ezekre a furcsa fényű gyöngyökre...


Én mindkettő a Meskán várja gazdáját, itt és itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...