2013. április 14., vasárnap

Az első vásárom

Régi álmom volt, h egyszer elmenjek én is vásározni, és ez az álmom tegnap teljesült:) Nagyon jól éreztem magam, egészen kedvet kaptam, h máskor is menjek.
Az Art Bazaar nevű vásáron vettem részt, ami még egy új kezdeményezés, ez volt a második alkalom és MÜSZI-ben rendezték meg. A hely szerintem szuper, bár kicsit eldugott, hiszen a 3. emeleten van, de azért voltak érdeklődők bőven.
Nagyon készültem rá, rengeteg ékszert csináltam, h legyen jó nagy a választék, sőt, még szórólapokat is készítettem:


Egy kedves barátnőm készített pár fotót rólam kipakolás közben, és az asztalomat is lefotóztam:)



Sok-sok nyakláncot vittem:


Ez az ékszertartó fa esetleg ismerős lehet, megmutattam már itt a blogon, Apával készítettük, nagyon sokan megdicsérték, főleg a virág alakú talp tetszett mindenkinek:


És itt vagyok én, miközben várom a vevőket:)


,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...