2013. április 17., szerda

A második vásárom

Ez gyors volt, ugye? :) Nem, nem voltam még egy vásáron szombat óta, csak most előre szeretnék szólni, h megyek:) Az történt ugyanis, h Bánhidi Dóri, a PandArte blog írója ellátogatott hétvégén a MÜSZI-be, és vásárolt is tőlem, és meghívott a Nyüzsi Vásárba, amit ő szervez. Iszonyatosan örültem, gondolhatjátok. Kicsit átszerveztem a programomat és így a jövő hét szombatot az Iskolában töltöm:)
Dóri a blogjában leírt minden fontos infót, de azért itt vannak a legfontosabbak:



Aki pedig kedvet érez egy kis kézműveskedésre siessen, és jelentkezzen a workshoporka, amíg még van hely:)


Szerintem szuper nap lesz, már alig várom. A korábbi vásárokra sajnos nem tudtam menni, de a képek alapján tényleg nyüzsgő volt. Most kevesebbet kell készülnöm, mert múlt szombatra rengeteg mindent készítettem, de az tuti, h tengerész Minnie-ket csinálnom kell még, mert az volt a legnépszerűbb nyakláncom:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...