2011. december 20., kedd

Karácsony

Az idén részt vettem a Nóri által szervezett karácsonyi játékban, múlt héten elküldtem az ajándékomat és az enyém is megérkezett tegnap. Szóval most már megmutathatok mindent:)

Nekem Tamarának kellett ajándékot küldenem, készítettem neki egy lila fonott nyakláncot, egy masni kitűzőt és egy csomag gyöngyöt és mindenféle kis fityegőket is mellékeltem, mivel ő is készít ékszereket, remélem, h hasznát veszi:) A képen nincs rajta, de került a csomagba némi karácsonyi tea és csoki is..



Az én meglepetésem pedig Erától érkezett, a kép nem lett a legjobb, mert pont nem látszik a csodaszép gyűrű. A Raffaellót kicsit megviselte a posta, de rögtön orvosoltam a problémát és megettem:)


Szerintem nagyon jó volt ez a kezdeményezés Nóritól, ezúton is köszönöm Neki, h összefogta az egészet, kisorsolta a párokat és figyelemmel kíséri a csomagok útját. Örülök, h részt vettem benne, mert izgalmas volt egy ismeretlen embernek ajándékot készíteni és persze a lesni a postást, h mikor érkezik az enyém. Ha lesz ilyen jövőre is, akkor biztosan jelentkezni fogok újra:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...