2011. december 17., szombat

Angyalok

Az angyal medálokat Rómából kaptam, rögtön bele is szerettem és biztos voltam benne, h az első nyakláncot magamnak készítem belőle. Aztán máshogy alakult... Az elsőt egy barátnőm kapta, amit már itt is mutattam, majd Facebook-on is, és ott többen is lecsaptak a maradékra. Így nekem nem maradt, de készült még három nyaklánc, mindhárom más színben. És az egyik angyalka is más, azt egy kolléganőmtől kaptam, egy kulcstartóján volt, de leszakad, és csak hányódott az asztalán, nekem viszont jól jött:)

Az első egy romantikusabb darab, rózsaszínű szalaggal és egy csodaszép virágmintás gyönggyel:

A második csajosabb, fekete gyönggyel és masnival:

A harmadik pedig a kicsit másabb angyalkából készült, ami antikolt, így nagyon jól mutat az ezüst masnival:)

Szóval így alakult, h nekem nem maradt, sőt, még ma is szólt valaki, h ő szeretne..talán kapok utánpótlást Rómából:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...