2011. február 15., kedd

Sorsolás

És eljött a szülinapom és ezzel együtt a sorsolás is:))) Izgi... Nagyon köszönöm a sok kedves kommentet, megosztást, követés, nagyon örültem neki:) Bőven felülmúltátok a titkos számot, ami 30 volt:) Összesen 50 komment érkezett, még a mai napon is jött pár:)

De nem húzom tovább az időt, a sorsoláshoz a random.org-ot hívtam segítségül:

A nyertes pedig: m Gratulálok!!!! Kérlek egy kommentben add meg az e-mail címedet, vagy írj egy e-mailt, h egyeztessünk arról, h hogyan jut el hozzád a lánc:)

Tényleg köszönöm mindenkinek a játékot, remélem, h azért máskor is visszanéztek a blogomba, cserébe én igyekszem rendszeresen írni és újabb, szebb, jobb, érdekesebb ékszereket készíteni. Van most is pár dolog a tarsolyomban, de ma inkább ünnepelni fogok:)

6 megjegyzés:

  1. Gratulálok a nyertesnek, és köszönöm szépen a játékot!!

    VálaszTörlés
  2. ÓÓÓÓ, én lennék? Komolyan? Jajdenagyonörülök!!!
    Írok ímélt:)

    VálaszTörlés
  3. kááár.. :) de azért gratula m-nek, Neked pedig boldog szülinapot még utólag is :)

    VálaszTörlés
  4. Boldog születésnapot!Gratulálok a nyertesnek!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, h játszottatok, és a köszöntéseket is:)

    VálaszTörlés
  6. Én is köszönöm a játékot, és biztos vagyok benne,hogy visszanézek... :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...