2011. február 21., hétfő

Ajándékok

Hétvégén szülinapi buliban voltunk, és természetesen kapott ékszert (is) az ünnepelt:) Ezt a nyakláncot (fülbevalóval, de az lemaradt):


Nagyon megtetszett az egyik gyöngyboltban ez a kis fém lapocska (láttam már hasonlóból készült ékszereket, de csak bronz színűt), vettem többet is belőle, csak még nem használtam. A fekete gyöngyökkel szerintem nagyon jól mutat, de a következő persze már más színű lesz..

Tortát is kapott az ünnepel, igazit is, de tőlem "csak" szappantortát. Már mutattam itt a blogon a muffinokat, amit karácsonykor vettem Vikitől, már akkor tudtam, h nem az volt az utolsó rendelésem. És most ezt a tortát alkotta:

Egyszerűen hihetetlen, h mennyire élethű, nem? És isteni csoki illata van..Kapott egy kis 30-as táblát is, 30. szülinapról lévén szó.


Az ünnepelt is nagyon örült neki, és persze mindenki, aki csak látta el volt ájulva, h ez szappan..Azt hiszem inkább dísznek fogja használni, mint szappannak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...