2011. március 30., szerda

Ékszertartó

Hétvégén tavaszi nagytakarítást tartottam (közben pedig náthás voltam..erre is sok energiám ment el) és arra gondoltam, h ideje lenne valami helyet találnom a nyakláncaimnak. Talán kellett volna előtte/utána fotót készítenem, h lássátok, tényleg tenni kellett valamit:) Minden csak le volt dobva a komódra, néha összeakadtak, meg persze a gyűrűk, kitűzők is közéjük keveredtek. (A fülbevalóknak még nyáron, apu közreműködésével csináltunk egy szuper tartót, majd lefotózom azt is).
Gondolkodtam, h mit csináljak, végül fogtam egy fa vállfát, szögeket ütöttem bele és rózsaszínű szalaggal felkötöttem egy csőre:) Még szerencse, h pont jó helyen fut a gázcső..



Egy rózsaszínű kitűzőt csíptettem rá, így még szebb:))
Mit szóltok hozzá?

2 megjegyzés:

  1. zseniális ötlet :) nálam is mindig nagy fejtörést okoz, hogy hogyan és hova pakoljam a láncokat, fülbevalókat :) szerintem kipróbálom majd az ötletedet :)

    VálaszTörlés
  2. köszi:) az a legtutibb benne, h könnyű elkészíteni:) linkelj majd be egy képet, ha megcsináltad...:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...