2015. február 22., vasárnap

Hogyan tovább...?

Ez az a kérdés, amin már hetek óta gondolkodom... Ahogy a Facebook-on is jeleztem, az év elején úgy döntöttem, h januárra kiveszek egy hónap "szabadságot". Azért, mert kicsit úgy éreztem, h elfogyott a lelkesedésem, valahogy nem találtam már meg a régi örömöt az ékszerkészítésben...

Az, hogy ezt a bejegyzést február végén írom, jól mutatja, h nem nagyon jutottam dűlőre..vagy legalábbis nem tért vissza az alkotókedvem. De közben meghoztam pár nehéz döntést, vagyis nem is voltak nehezek, hiszen éreztem, h ezt kellene tennem, de valahogy mégis nehéz ezt kimondani.

Azt gondoltam, h ha januárban nem foglalkozom az ékszerekkel, akkor biztosan nagyon hiányozni fog, az is volt a tervem, h posztolni is fogok, ha úgy alakul. De végül nem hiányzott. Ami egyrészt megerősített abban, amit már sejtettem, de persze meg is ijesztett, hiszen az elmúlt 5 évben az ékszerkészítés a mindennapjaim fontos része volt.

Valami azonban megváltozott, nem tudom megmagyarázni.. egyszerűen nincs kedvem hozzá. Mondanám azt, h egy hosszabb szünetet tartok, de igazából nem tudom, h mit hoz a jövő. Az asztalom tele van gyöngyökkel, kellékekkel, amiből nyilván fogok még felhasználni, az is lehet, h pár hónap múlva a régi lelkesedéssel vetem magam az ékszerekbe :)

Mindenesetre nagyon hálás vagyok ennek az öt évnek, rengeteg élményt szereztem, sok embert megismertem, szuper érzést volt, h másoknak is tetszik, amit készítek. Köszönöm mindenkinek, aki vásárolt tőlem, vagy csak itt volt velem.

Szóval most egy időre búcsúzom...egy időre, biztosan nem örökre :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...