2014. február 23., vasárnap

Selyemzsinór

A selyemzsinórokkal még tavaly ősszel kezdődött a közös történetünk... Van egy kedves megrendelőm, Andi, aki küldött pár képet, h szeretne ilyen karkötőket, csinálok-e neki. Gondoltam miért is ne, szeretek kipróbálni új alapanyagokat :) Kellett egy kis idő (na jó, sok idő) mire találtam nagyon vastag arany láncot, de elkészültek a karkötők:






Aztán egy kis időre ennyiben maradt a dolog, de egy másik barátnőmnek is hasonlóra fájt a foga, ekkor jöttek a képbe a nyakláncok is:









És persze fülbevalók is készültek, h teljesek legyenek a szettek :)
Ez még decemberben történt, azóta nem foglalkoztam vele. De most végre megmutattam Facebook-on, így ezen a hétvégén már készültek az új megrendelések... és az lett az új projektem, h találjak hasonló, extra nagy ezüst láncot, h nem csak arany legyen a kínálatban :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...