2013. május 22., szerda

A rózsaszín kisvirágos díj

A címet loptam, innen:) Ahonnan a díjat is kaptam:) Szilvitől, akinek a blogját mindig olvasom, és egyáltalán nem emlékszem, h hogyan találtam rá..de tényleg, próbáltam már kitalálni pedig.. Na nem mintha fontos lenne, a légyeg, h nagyon szeretem olvasgatni a genfi, váci, akármilyen kalandjait, néha még kommentelek is;)
A díj mellé persze feladatot is kaptam, el kell árulnom magamról 7 olyan dolgot, amit az olvasóim nem tudnak:) Remélve, h vannak olvasóim, nem mindenki csak a Facebook-on lóg:)



Szóval:

1. imádok listákat írni, listával minden könnyebb:)

2. sok-sok teát iszom, főleg zöldet és herbát, és nagyon büszke vagyok magamra, h végre leszoktam a cukorról és a citromról, és már csak üresen iszom

3. imádok utazni, sok országban jártam már, de valahogy sohasem szerettem volna külföldön élni..

4. szeretek főzni és sütni,  főleg csokis sütiket és kekszeket:)

5. sok-sok blogot olvasok, a kedvenc témáim: divat, lakberendezés, gasztro és persze a kézműves blogok:)

6. közgazdász vagyok és piackutatással foglalkozom

7. titokban indítottam egy új blogot, amit még nem mutattam meg senkinek, nem vagyok túl aktív (ott sem..), de a lelkesedésem nagy..az időm kevés:( és varrni is szeretek és sok az átalakítandó ruhám.. ja, ez az:)

Köszönöm még egyszer, remélem örültök, h ilyen csuda dolgokat elárultam magamról:)




2 megjegyzés:

  1. Közgazdááász?:) Ezt sosem gondoltam volna! Képzeld, én a másik blogod is szemmel tartom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. közgazdász bizony:) duplán ;) ohh, akkor ezentúl rendesen írok majd, tudván, h van egy olvasóm:))))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...