2013. február 12., kedd

Inspiráció...és a megvalósítás

Ezt a képet már nagyon régóta őrizgetem..és mindig el is akartam készíteni a saját verziómat..


Végre összegyűjtöttem hozzá az összes szükséges gyöngyöt, persze nem sikerült mindenből olyat vennem, amit szerettem volna, de sajnos a gyöngyboltok kínálata sohasem elég jó:) Azért azt gondolom, h  a végeredmény nem lett rossz:)



Talán kicsit hosszabbra kellett volna fűzni a szálakat, de sajnos az egyik gyöngyből csak maradék volt otthon, így amekkorát abból tudtam fűzni, az lett az alap:) Elég feltűnő darab, de nagyon imádom:) Meg is dolgoztam érte, nem kevés idő volt, míg felfűztem a gyöngyöket..A legközelebbi verzió bronz, barna türkiz lesz:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...