2012. augusztus 13., hétfő

Gyöngyök

Hétvégén rendezgettem a gyöngyeimet, és rájöttem, h nagyon sok van:) Ami persze természetes... Vannak olyanok, amik különösen a szívemhez nőnek, azok, amiket egyesével válogatok.. van ugyanis egy gyöngybolt, ahol van pár kosárka, telis-tele különböző gyöngyökkel és lehet benne kutakodni. Nos, én ezt imádom, mindig találok valami különlegeset, vagy a színe, vagy a formája miatt, de szoktam úgy is választani, h legyen vmi rózsaszínű, vagy zöld, sárga, biztosan kelleni fog egyszer. Nem veszek egyszerre sokat ezekből, de most összegyűjtöttem az összeset egy dobozkába, és rájöttem, h rengeteg van már..Nem hiszitek? Íme a bizonyíték:


Ezeket a gyöngyöket bizony mind-mind egyesével válogattam össze, mert valamiért megtetszettek. És arra gondoltam, h kicsit jobban meg is mutatom őket, mert gyakran alakul úgy, h készítek például egy fülbevalót rózsaszínű gyönggyel, de persze akinek a fityegő megtetszik más színű gyönggyel szeretné. Így most lesz itt egy katalógus a gyöngyeimről:) De persze nem csak ennyi van, sokkal több, ezek csak azok, amiket egyesével válogattam...

Szóval vannak pirosak:



Sárgák:



Fehérek:



Feketések-szürkések:

Rózsaszínűek/lilák:


Sötétkékek, kékek:



Zöldesek:



Türkizesek:


És végül, de nem utolsó sorban  a maradék, ami mindenféle világos, barnás, és van még olyan is, aminek fele piros, fele sárga:


Szóval ebből lehet válogatni:) Ha valaki például szeretne egy angyalkás nyakláncot, vagy egy madárkás fülbevalót..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...