2012. június 19., kedd

Mérföldkövek

Mivel ez a 200. bejegyzés, gondoltam kicsit összefoglalom, h milyen (szerintem) fontos események történtek a "BUBORÉKszer" háza táján eddig az idei évben.

Az első, h az év elején gondoltam egyet és megkértem egy profi grafikust, h tervezzen nekem egy logót. Diával sokat ötleteltünk, nekem be volt rögzülve egy dolog, és szinte nem is akartam mást, de aztán jött ez, és megadtam magam:

Szerelem volt első látásra:) És másodikra is, szóval megszületett a logóm. Ami csak az enyém, csak nekem készült:) Itt is köszönöm Dia!!! Dia más munkáit például itt is megnézhetitek.

De persze itt nem álltam meg:) A csodás logómat mindenhová oda akartam tenni és erre a legjobb módnak az tűnt, h készíttettem egy bélyegzőt Ágival. (aki közben elhagyta a Meskát, de az új oldalán elérhető)


Így most már aki vásárol tőlem valamit egy helyes kis fehér papírzacsiban kapja meg, rajta a logómmal, sőt a borítékokra is teszek egyet:)

És még valami kerül a borítékokba, mégpedig névjegykártya:)


Mert ha már volt ilyen szép logóm, akkor ez is kellett:) Ezt is Dia tervezte, én kitaláltam valami egészen másat, ő meg megcsinálta ezt, és persze Neki lett igaza, ez így tökéletes:)

Ez a három dolog, így sorban, de szorosan összekapcsolódva fontos lépések voltak nekem, izgatottan vártam, h elkészüljenek, a visszajelzéseket meg főképp:)

Egyelőre ennyi, most boldog vagyok ezekkel, aztán meglátjuk, h legközelebb mit találok ki..

Ja, és meg egy véletlen, h pont 2 éve kezdtem írni a blogot:) Micsoda nap!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...