2012. március 28., szerda

Kisvirág

Már nagyon régen szemeztem több online boltban a dáliákkal, de aztán sohasem vettem meg, mert ne volt megfelelő ragasztóm, és akkor az is kellett volna, meg ragasztható alap...szóval nem lett belőle semmi. Aztán az egyik kedven gyűrűm szétesett a forrasztásánál, így nem volt mit tenni, venni kellett ragasztót. És persze jöttek a kis dáliák is:)
És mekkora szerencse, h volt otthon két hullámcsat-alapom, amire rögtön fel is ragasztottam kettőt:)


A vajszínűnek rögtön lett is gazdája, a lilát pedig elajándékoztam. A múltkori játékban kisorsoltam egy 2. díjat, egy dáliás gyűrűt is, mert nagyon sok új lájkoló jött a Facebook oldalamra, és a nyertes, Annamari lila virágot kért rá, így elküldtem neki meglepibe a csatot is:)

Jah, és itt nem álltam ám meg, vettem rózsákat is:

És ezüst és bronz gyűrűalapot, h mégis legyen miből választani:)
A rózsaszín rózsából egy romantikus szett készült:

A fehérből pedig egy kevésbé romantikus:


Amit jól elcsereberéltem Tamarával , aki egy fodros-bodros szütyőt varr nekem cserébe, olyat, mint a nyeremény volt:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...