2011. július 11., hétfő

Hétfői tervek

Erre a hétre elég sok dolgot találtam ki, több időm is lesz, mint a múlt héten, így remélem sikerül is megvalósítani:
  • szeretnék fülbevalókat készíteni:) magamnak már csináltam jópárat, a Meskán is volt már 1-2 talán, de most úgy konkrétan szeretnék vele foglalkozni
  • a szandálomra korábban már varrtam egy masnit, de már eleve azt terveztem, h másféle díszt is készítek rá és cserélgetni fogom és most jött el az ideje ennek:) egy fekete pom-pom-ot szeretnék:)
  • az elmúlt hetekben annyira belejöttem az vagdosásba/olvasztgatásba, miközben a 7 piros gyűrűt csináltam, h arra gondoltam, h csinálok a boltomba is pár hasonlót
  • egy blogban láttam ma egy tuti nyakláncot, kicsit továbbgondoltam, és szeretném összerakni azt is a héten
Hát, most elég hosszú lett a lista, de azért remélem, h mindenre marad időm. És persze remélem elég kitartó is leszek, ebben a nagy melegben..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...