2010. november 4., csütörtök

Édes és krémes

Már nem is emlékszem, h mikor készült ez a lánc, annyira régen volt...Mikor megvettem a gyöngyöket, már tudtam, h mi lesz belőlük, de nem volt bronz láncom. A boltban éppen ki voltak fogyva, megvettem egy előre csomagoltat, 50cm volt az egész, és lényegesen drágább, mint amit megszoktam. Mikor már készült a lánc akkor vettem észre, h forrasztott a lánc, így nem tudtam szétnyitni a szemeket, h rátegyem a kapcsolót, karikám meg pont nem volt. Így aztán bekerült a dobozba...hétvégén elővettem, és végre befejeztem:) Kár, h ilyen sokáig senyvedett a dobozban, mert annyira szép:) Azért, mert a gyöngyök nagyon szépek..a krémszínű is, és a kékeszöld tekla is. Együtt pedig főleg:


Remélem hamar gazdára talál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...