2010. július 25., vasárnap

Esős hétvége

Az eső sokban hozzájárult ahhoz, h ennyi minden készüljön, és még itt a ma délután:)
Annak ellenére, h nem vettem szövetet, varrtam 3 gyűrűt is, ezek majd mennek Meskára:


Még szerencse, h anya varródobozából lenyúltam pár dolgot még régebben, hátha csinálok belőle valamit jelszóval.
És kísérleteztem a gyűrűalappal is, mert tegnap az Árkádban sikerült ezüstszínű drótot vennem, így fehér gyöngyöket drótoztam rá:


Véletlenül alakult úgy, h virág formája lett, ez az enyém lesz, de szerintem fogok még próbálkozni hasonlóval.
És ha már volt drótom, hát használtam. Szintén saját részre készült, csak úgy tekergettem az ezüst karika körül.


Nem is tudom, nem túl nagy szám, de azért mégis különlegesen néz ki, a következő lépés az lesz, h megpróbálok egy gyöngyöt a közepébe rakni. Úgy még jobb lenne.
És végül, néhány nagyon világos rózsaszín gyöngyöt rögzítettem dróttal egy kis karikára. Még nem tudom, h mi lesz a további sorsuk, talán fülbevaló lesz belőlük...


A kékeszöld gyöngyök még a zacskójukban vannak, így az előző bejegyzés végén még él a kérdés, ezüst vagy bronz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...